|
Kalite Politikamız |
|
|
|
Kanun, ilgili mevzuat, tüzüğümüz ve diğer yasal şartları her zaman yerine getirerek;
|
* |
Sivil toplum hizmetlerinde ulusal ve uluslararası alanda öncülük ve liderlik
yapmak, |
* |
Amaç ve hedeflerimize en kısa sürede ulaşabilmek için kaynakları en etkin ve
ekonomik biçimde kullanmak, |
* |
Üyelerimize sunduğumuz hizmetleri sürekli geliştirmek, |
* |
Katılımcı yönetim anlayışı doğrultusunda üyelerimizle yönetimi paylaşmak, |
* |
Üyelerin yaşadığı sorunların kaynağını tespit etmek ve geleceğinin
yapılandırılmasına yönelik uygulamaları geliştirmek ve üyelerin işlerini
kolaylaştıracak projeler hazırlamak, |
* |
Ekip çalışması anlayışını dernek çalışmalarımızın en temel unsurlarından biri
olarak görmek, |
* |
Çalışanlarına değer veren bir kurum kültürü oluşturmak ve çalışma ortamını
etkinleştirerek çalışan memnuniyetini sürekli kılmak, |
* |
Belirlenen hedeflere ulaşmak için sistemli ve planlı eğitim, katılım ve
geliştirme çalışmaları yapmak, |
* |
Yaptığımız hizmetlerde üyelerimizin memnuniyetini en üst düzeyde sağlamak, |
* |
Kalite ve kurumsal yönetim prensipleri doğrultusunda çalışmalarımızı
şekillendirmek ve kalite yönetim sistemini sürekli iyileştirerek geliştirmektir. |
Mehmet Serkan İZOL
Mersin Girişimci İşadamları Derneği Başkanı |